love domoo ♥




bosan kan atas domo bawah domo kanan kiri naseb baek takk .comeii kan . mmank punn :) haha
Assalamualaikum haii:) pejam celik pejam celik dha lime hari kite berpuase:) . mcm cepat jee dan alhamdulillah koz kite dapat menambahkan lagi amall ibadat kite:) hum aku sebenanya kepingen nuc makan kinder bueno  tp tak dapat-ii . ade satu supemark nie aku jumpelha kinder  masalahnye  ber pack value bagaii . 3 : 9 hengget ++ . aku just nuc satu jealha . lantaklha ~
Ade sometink aku nuc story p malas lhar buat semak belogg aku jea . buat ape lha kan nuc story pasal  budhax bajett good-ii jea belagak gempak taktakutt-2 kanak-ii kurang kasih sayang kott .( aku cite sikett puns sebab sharing is caring en ) budhak hot glamours cun gtueh . tue yg perangai cam tut .(konon nyelha ==’) tkdemood aku nuc story and ta hengen lalu puii ||
Okeii . pas balek sekola tadi singgah dekatt  bubles skejup . pastue aku teringat katt balak aku yg kiut gtueh . aku ape lagi pegilha  skodeng die . bapak comeiinye geramm ‘’ rase nuc gigit jea pastu bawak curi .haha . naseb baeklha  puase kalo takk . chup ta penalha << huhu (“.)
Okaii first aku gi ngusha daddy die second mommy last kali brulha yg shumell tueh . huhu . aku pegang die gearamm !! tengok kat price tag harge die 35 ++ aku nuc sangat p kenelha saving . tue yg aku malas siket .  gune saving seniri lgy lha kedek nyerw ~~ hum kalo ad oank kasi kan best . berangan puiih <<
Dha tgok anak pegy kat mommy die tgok harge 6 puluh lebih plus-plus . Ya Allah ! seriuslha >< mmank aku rase besalaa gile  mase tue nuc jea aku tex “ koi nuc mintak maaf dekat aok”  . serius  aku dha banyak buat susaa  dekat die . manusie jenis ape aku nieyh ! tkde perasaan langsung . baru hari nie aku sedar yg aku banyak buat silapp dekat die selame niey . Ya Allah ! ape aku dha buat . hum
Recent … yupp aku pena lawan dengan soank budak laki nie sape result cemerlang yg kalah kne kasi hadiah . aku just maen-ii . gaduh punye gaduh (aku stat dulu) aku tak layan text die tak senyum tak layan lgsung . mmank aku menyampah gile lha masee tue dekatt die . aku pun tak tahu nape  >< tibe ad budak past buku kat aku p tue buku aku  kat cover depan buku tue  ade pantun . haha : pakaii scarf pakai shawl bhaii awak selamat tinggal lgy satu himpunan bersih  oren di Malaysia ^ 14 julaii >< dha sampai kedai makchek depan tue aku dduk and terus bace buku tue . penuh lha karangan wane wanii dlam buku  tue pasall kterank stat gaduh kterank jumpe nuc baek balek  .p mase kterank jumpe tue  hatiey aku cam batu kerass konk ><  . huhu. Bace dan terus membace . tibe ade ayat die tulis “ hadiah mahal beli ntuk dier , dier cakap ta payah kasi die . rm 69.50 hinggit . bukan senang dapat duit tue “
Oupss haii:) . sambung balek cite niey . hadiah  tue die pegi beli domo yg besaa tueh bawah dpda yg pleng besaa ( betul kea nie ) ppe jelha:)  Ya Allah . cam ta caye jea dy g beli yg tue  . aku maen-ii jea dy pulakk g amek serius . kalau dy beli yg kecik tue takpe lha jugakk !! and otw balek rumaa  aku terangat semua  ape mende  yg die dha buat katt aku ape bende  yg aku dha buat kat die series  mmank aku yang banyak salaa .aku nuc mintak maaf kat die !!  hum . ( pasall gaduh tue dha baek dha:) p skrang nie die g ekutt perangaii aku g off nset . mase aku gaduh ngn die dulu aku g off nset tak sanggup nuc hadap msej die jea masuk inbok . p skang die g off fone pulakk  coz aku tak reply tex die .  tacink pulakk tue ( perangaii die lattew <<) so agak kecewa lha jugopp coz ta boleyh mintak maaf ngn die malam nie . aku nie dha lhaa  jenis lepas pikir excited nuc  buat bile tangguh tueh ak malas dha nuc amek tahu . huhu ==’  serius cakap dalam ramaii bestie pempuan die aku yg banyak buat msalah buat die sakett hatiey . hum nmpk sangt  aku nie baek . haha . mmank:)

|| die beli domo tue mase kterank gaduhh and tak sempat nuc sempat die kasi  sebab die tanye aku mase hatiey keras konk tue . takkan tak pasall gaduh-ii tibe ckap nuc yupp aku nuc domo tue . tak ke malu campur sawan sama dengan pempuan yg  kawan sebab duitt ==’ tak aku gtu  aku kawan coz pasall die and kawan buakn pasall  duet. !! pdahal serius aku nuc giwler-ii domoo tue  !!
Okeiilha sampaii sini jea kott . nuc g tido:)  kalo die on nset kalo aku rajen aku mntak lha maaf kat die aminn!! huhu . kbaii goodnight salam:)
  



No comments:

Post a Comment